سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه غبارگیر و تصفیه هوا

شرکت اسب زر عرضه کننده تجهیزات نظافت صنعتی از جمله دستگاه غبار گیر صنعتی می باشد. این دستگاه جهت جمع آوری ذرات معلق بکار می روند که در مراحل مختلف پروسه تولید در هوا پراکنده می شوند. دستگاه غبار گیر صنعتی بعد از مکیدن هوا و ذرات گرد و غبار همراه آن، توسط فیلتر ذرات را از هوا جدا کرده و هوای عاری از آلودگی را به محیط بر می گرداند.ذرات جدا شده در یک مخزن جمع آوری شده و به راحتی قابل دفع یا استفاده مجدد می باشند. از عوامل مهم در عملکرد یک دستگاه غبار گیر صنعتی حجم هوای مکیده شده توسط دستگاه (دبی) و سطح فیلتر می باشند.

انواع دستگاه غبار گیر صنعتی عرضه شده توسط شرکت اسب زر در مدل های نسبتا کوچک، مجهز به لرزاننده فیلتر می باشد که به صورت اتوماتیک و بعد از اتمام کار دستگاه اقدام به تکاندن فیلتر و ریختن ذرات به داخل مخزن می کند. در صورت بالا بودن میزان آلودگی و یا وجود ذرات بسیار ریز غبار می توان از سیستم های غبارگیر با فیلتر های کارتریجی به همراه سیستم تمیز کننده پالس جت استفاده نمود. در این سیستم با استفاده از هوای فشرده که از بالا به فیلتر دمیده می شود می توان فیلتر را تمیز نمود.

پارامترهای مهم در یک غبارگیر صنعتی

عملکرد بهینه یک غبارگیر صنعتی وابسته به پارامترهای زیر می‌باشد:

1.سرعت مکش مناسب

برای جمع آوری کامل گرد و غبار و ذرات شناور و انتقال آن به مخزن

2.سیستم فیلتراسیون کارآمد

از لحاظ کلاس فیلتر، سطح فیلتراسیون و سیستم نظافت فیلتر برای جلوگیری از بازگشت غبارات به محیط و همچنین تناسب مشخصات فیلتر غبارگیر صنعتی با ویژگی‌های ذرات شناور از قبیل دما، آنتی استاتیک بودن و ..

3.دارا بودن سایکون

به منظور انجام بهتر عملیات فیلتراسیون و جلوگیری از آسیب دیدگی فیلتر

شرکت تجهیزات نظافت صنعتی اسب زر

غبارگیر صنعتی

https://goo.gl/49GXQ3

 www.asbzar.com

021-54635

کانال آپارات

https://www.aparat.com/asbzar

صفحه اینستاگرام 

www.instagram.com/asbzarco