سفارش تبلیغ
صبا ویژن

غبارگیر صنعتی و تصفیه هوا

غبارگیرهای صنعتی یکی از تجهیزاتی هستند که هنوز افراد زیادی با آن ها آشنا نیستند. امروزه اکثرا افراد و صنایع در مورد انواع مختلف هواکش ها، دمنده و یا مکنده ها چیزهای شنیده اند، ولی شناخت غبارگیرهای صنعتی، کارکرد آن ها و اجزا تشکیل دهنده این تجهیزات، شاید امری گمراه کننده باشد.

همانطور که از نام غبارگیرهای صنعتی نیز می تواند حدس زد، ساده ترین توضیحی که در مورد آن ها می توان بیان داشت آن است که این دستگاه ها هوا و گازهای مختلف را از طریق پاک کردن ذرات اضافی گرد و خاک موجود در آن ها تمیز و خالص می سازند. غبارگیرهای صنعتی در ابتدا هوا را در داخل خود جمع آوری می کنند، سپس با استفاده از فیلترهای مخصوصی که دارند،‌ ذرات اضافه آن را جذب کرده و هوای خالص و پاکیزه را مجدداً به محیط باز می گردانند. عموم غبارگیرهای صنعتی شامل بخش های زیر می شوند: یک کانال که به دستگاه اصلی وصل می شود، وسیله ای برای فیلتر کردن هوای آلوده در داخل دستگاه، یک سیستم دمنده برای ایجاد جریان هوا میان سیستم کانال ها و بدنه اصلی دستگاه، سیستم شستشو برای تمیز کردن فیلترها و یا مکانیزمی برای خارج کردن فیلترهای غبارگیرهای صنعتی. این اجزاء بیان شده را در تمام غبارگیرهای صنعتی می توان با اندکی تفاوت مشاهده کرده، چراکه اجزاء اصلی و مورد نیاز این دستگاه های برای تصفیه هوا هستند.

شرکت اسب زر عرضه کننده تجهیزات نظافت صنعتی از جمله دستگاه غبار گیر صنعتی می باشد. انواع دستگاه غبار گیر صنعتی عرضه شده توسط شرکت اسب زر در مدل های نسبتا کوچک، مجهز به لرزاننده فیلتر می باشد که به صورت اتوماتیک و بعد از اتمام کار دستگاه اقدام به تکاندن فیلتر و ریختن ذرات به داخل مخزن می کند. در صورت بالا بودن میزان آلودگی و یا وجود ذرات بسیار ریز غبار می توان از سیستم های غبارگیر با فیلتر های کارتریجی به همراه سیستم تمیز کننده پالس جت استفاده نمود. در این سیستم با استفاده از هوای فشرده که از بالا به فیلتر دمیده می شود می توان فیلتر را تمیز نمود.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با واحد فروش شرکت اسب زر حاصل فرمایید.

021-54635 -  09120235174

 www.asbzar.com

https://goo.gl/49GXQ3

کانال آپارات

https://www.aparat.com/asbzar

صفحه اینستاگرام 

www.instagram.com/asbzarco